המלון הפתיע: "תדחו את החופשה, יהיו הרבה ערבים בסופ"ש"

"אנחנו מארחים באהבה את כל לקוחותינו, אם נחגג במלון חג של כל מגזר שהוא, שמוציא את המלון משגרה, מחויבותינו ליידע את האורחים"
דוד לזר 2 Comment on המלון הפתיע: "תדחו את החופשה, יהיו הרבה ערבים בסופ"ש"

רשת מלונות "פתאל" באילת שיגרה הודעה לאורחים שהזמינו מקום לסוף השבוע הקרוב, שבה היא הציעה להם להחליף את תאריך החופשה שלהם ללא תשלום • לא תאמינו למה

מלון • אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90
"אנחנו מארחים באהבה את כל לקוחותינו, אם נחגג במלון חג של כל מגזר שהוא, שמוציא את המלון משגרה, מחויבותינו ליידע את האורחים"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מתי בפעם האחרונה ראיתם רשת מכובדת של בתי מלון שממליצה לאורחיה שלא להזמין בתאריכים מסויימים – מקום במלונותיה? אז זהו, שהדבר הבא – הרבה יותר חמור ממה שחשבתם.

רשת מלונות "פתאל" באילת שיגרה הודעה לאורחים שהזמינו מקום לסוף השבוע הקרוב, שבה היא הציעה להם להחליף את תאריך החופשה שלהם ללא תשלום – וזאת בעקבות חג העיד אל-פיטר המוסלמי, כך פורסם בערוץ 10.

על פי הפרסום, נציגת החברה התקשרה ללקוחה ושאלה אותה האם היא אכן מתכננת להגיע לחופשה אותה הזמינה ביום חמישי הקרוב, ומשקיבלה תשובה חיובית היא אמרה ללקוחה שיום חמישי הקרוב הוא יום סיום הרמדאן, וכי "האוכלוסייה שתהיה במלון ברובה היא אוכלוסייה של מגזר, אמנם (אוכלוסייה) ישראלית, אבל מגזר". בסוף השיחה אמרה הנציגה: "תוכלו להישאר, אבל תיקחו בחשבון שתהיה פה אוכלוסייה גדולה של מגזר".

תגובת הרשת: "אנחנו מארחים באהבה את כל לקוחותינו, אם נחגג במלון חג של כל מגזר שהוא, שמוציא את המלון משגרה, מחויבותינו ליידע את האורחים. בחג הפסח למשל אנו מיידעים את הלקוחות שאינם יהודים על שינויים שמתבצעים במלון וכך גם במקרה שציינתם".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    כל הכבוד למלון זה נקרא איכפתיות ושירות טוב ללקוחות
    וחבל שהכותרת שלכם מטעה ולא מחמיאה להם